Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendrovės „MCI Management“ valdoma Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovės „Pigu“ reklama klaidino vartotojus, todėl Konkurencijos taryba buvo teisi skirdama įmonei 5,4 tūkst. eurų baudą, konstatavo teismas.
Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT) atmetė „Pigu” skundą ir patvirtino, kad bendrovė skleidė vartotojus klaidinusius kvepalų bei buitinės technikos reklaminius pasiūlymus ir pažeidė Reklamos įstatymo reikalavimus, pranešė Konkurencijos taryba.
VAAT sprendimas per vieną mėnesį nuo jo paskelbimo gali būti apskųstas Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.
Konkurencijos tarybos vertinimu, „Pigu“ pirkėjus klaidino 2015 metų liepą įvairiose interneto svetainėse bei naujienlaiškiuose skleista kvepalų ir buitinės technikos reklama.
„Pigu“ pernai jau skirta 7,6 tūkst. eurų bauda, o 2014-2015 metais bendrovė dėl to buvo įspėta du kartus.
Vilnius, spalio 3 d. (BNS).
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.